Етап 16: Пурх. Завдання 1-10
Це 16-й етап другого курсу Code.org. Ви зможете
створити невелику гру під назвою
Пурх . Тема цієї гри нескладна. Існує маленька пташка, яка буде літати через
різні перешкоди. Коли вона летить можна керувати нею за допомогою миші або
екрана, якщо ви граєте на смартфоні або на планшеті.
На цьому рівні є багато різних подій Коли перешкоду подолано ", " Коли влучили у перешкоду " "Коли гра починається", "Коли Натисніть", " і "Коли впав на землю". Ви можете призначити різні блоки коду для кожної з цієї події. Цей етап має 10 рівнів. Ви знайомлять з різними подіями і пов’язаними діями в цих рівнях. У різних етапах гри ви можете встановлювати різний фон, обирати швидкість, додавати візуальні ефекти Після цього останньому рівні ви зможете спроектувати свою гру вже самі. Це цікава і весела діяльність. У цьому рівні ви будете насолоджуватися навчанням.
На цьому рівні є багато різних подій Коли перешкоду подолано ", " Коли влучили у перешкоду " "Коли гра починається", "Коли Натисніть", " і "Коли впав на землю". Ви можете призначити різні блоки коду для кожної з цієї події. Цей етап має 10 рівнів. Ви знайомлять з різними подіями і пов’язаними діями в цих рівнях. У різних етапах гри ви можете встановлювати різний фон, обирати швидкість, додавати візуальні ефекти Після цього останньому рівні ви зможете спроектувати свою гру вже самі. Це цікава і весела діяльність. У цьому рівні ви будете насолоджуватися навчанням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий