Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 1
Це четвертий етап другого курсу на Code.org. Це етап малювання ліній, прямих і під кутом з використанням програмних блоків. Зображення, яку треба домалювати знаходиться на лівій панелі. Лінії, які треба домалювати позначені сірим кольором на малюнку. Також треба пам’ятати, що довжина кожної лінії 100 пікселів . Блоки коду знаходяться в середині панелі. А робоче місце знаходиться в правій панелі. Нижче Ви побачите зображення різних рівнів і кодових блоків, використовуваних для їх завершення.
Що мені особливо подобається на Code.org, так це те що після виконання того чи іншого завдання ви можете подивитися цей код у JavaScript
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 2
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 3
У цьому завданні, довжина недомальованих ліній вказана неявно, перш ніж скласти алгоритм - треба обрахувати висоту капелюха, яку ми будемо малювати. 100-70 =30 пікселів
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 4
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 5
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 6
У цьому завдання кут повороту буде не 90, а 120 градусів, бо нам треба намалювати трикутник (у якого всі кути по 60 градусів).
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 7
У цьому завданні теж не можна забувати про кути повороту, бо якщо не змінити їх вийде наступне
Нам цього не потрібно, тому код повинен бути наступним
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 8
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 9
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 10
У цьому завданні ви можете спробувати себе у ролі художника і намалювати все, що ваша душа забажає
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 11
Етап 4: Художник: послідовність. Завдання 12
Комментариев нет:
Отправить комментарий